سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

بنده اهل روستای کولاک محله بخش کومله از توابع شهرستان لنگرود هستم ، خوشبختی ما این است که منزل پدری ما در کنار منزل یکی از نوادر روزگار و انسانی بزرگ و عارف و شجاع و ایثارگر ، سردار همیشه قهرمان شهید حسین املاکی قرار داشت. و این یکی عنایت های خاص خدا برای ما بود که این بزرگوار را ملاقات و مدتی با او زیستیم و این عنایت خدا،برکات معنوی زیادی برای ما داشت و دارد. روحش شاد.*** این وبلاگ را به امید شادی روح شهید بزرگوار سردار شهید حاج حسین املاکی بنا نهادم و اگر کسی از ایشان خاطره و یا عکسی دارد می تواند در وبلاگ قرار دهد. در صورت تماس در خدمت شما هستم. علی(قاسم) صفرپناه 09112435891
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
تعداد بازدیدکنندگان :
تعداد افراد آنلاین :
مرکز آموزش ایرانیان
مطالب اخیر وبگاه

شهدا گل همیشه بهارندشهدا گل همیشه بهارند

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عزت الله ضرغامی عصر چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 در مراسم افتتاح رسمی شبکه نسیم در کنار دریاچه زریوار مریوان در استان کردستان، با اشاره به اینکه قصد سخنرانی ندارم و می خواهم قسمت های جذاب برنامه ای را ببینید و بشنوید، گفت: بهترین تعبیرها در مورد مریوان را رهبر معظم انقلاب به زیبایی فرمودند و من هر چه بگوییم کم گفتم  .

وی به ساحت تمام شهیدان بخصوص شهیدان استان کردستان و شهرستان مریوان عرض ارادت کرد و گفت: خون پاک به زمین ریخته شده شهیدان والا مقام، امنیت، آسایش و شادی را برای ما به ارمغان آورد.

ما هم یادی می کنیم از شهیدی از شمال کشور که در ارتفاعات کردستان برای امنیت و آسایش هموطنان، ماسک شیمیایی خود را به یک سرباز داد و برای همیشه آسمانی شد و پیکر مطهرش در ارتفاعات کردستان جاودانه است.

سردار شهید حسین املاکی ، روحش شاد

 




نویسنده علی صفرپناه در پنج شنبه 93/2/18 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir