سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

بنده اهل روستای کولاک محله بخش کومله از توابع شهرستان لنگرود هستم ، خوشبختی ما این است که منزل پدری ما در کنار منزل یکی از نوادر روزگار و انسانی بزرگ و عارف و شجاع و ایثارگر ، سردار همیشه قهرمان شهید حسین املاکی قرار داشت. و این یکی عنایت های خاص خدا برای ما بود که این بزرگوار را ملاقات و مدتی با او زیستیم و این عنایت خدا،برکات معنوی زیادی برای ما داشت و دارد. روحش شاد.*** این وبلاگ را به امید شادی روح شهید بزرگوار سردار شهید حاج حسین املاکی بنا نهادم و اگر کسی از ایشان خاطره و یا عکسی دارد می تواند در وبلاگ قرار دهد. در صورت تماس در خدمت شما هستم. علی(قاسم) صفرپناه 09112435891
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
تعداد بازدیدکنندگان :
تعداد افراد آنلاین :
مرکز آموزش ایرانیان
مطالب اخیر وبگاه

 

تا کی دل من چشم به در داشته باشد          ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد

آن باد که آغشته به عطر نفس توست           از کوچه ما کاش گذر داشته باشد

نهم فروردین را باید در تاریخ گیلان با عزت و افتخار ثبت کرد. در این روز فرزند شجاع این مرز و بوم حماسه ای بی نظیر خلق کرد ، سردار پر افتخار ایران اسلامی مردی از کهن دیار گیلان ، سرو قامتی از سرزمین میرزای جنگل - فرمانده غیور لشکر گیلان ، «شهید حسین املاکی» آخرین برگ از دفتر حماسه های خود را تکمیل ، پرواز عاشقانه را آغاز کرد و بر افتخارات سرزمین گیل و دیلم افزود.

پرستوی بانی بنوک زیباترین جلوه ایثار را رقم زد و بدین جهت بود که فرمانده معظم کل قوا و رهبر انقلاب اسلامی ، به او لقب قهرمان داد. و در عبارتی منحصر به فرد فرمود:  «‌ قهرمان یعنی این ».

28 سال از عروج عاشقاه آن سردار بی ریای جبهه ها می گذرد ، انسان بزرگی که صداقت و شجاعت را در خانواده اش آموخت . در اقتدا به رهبر و مقتدایش خمینی کبیر «ره» ، آنچنان ساده زندگی کرد که حتی مردم زادگاهش - کولاک محله - تا قبل از شهادت نمی دانستند او در کسوت جانشین فرماندهی لشکر انجام وظیفه می کرد.

این ایثار بزرگ باید به نسل آتی منتقل شود. بستر فرهنگی لازم برای ثبت این همه عشق و دلدادگی باید فراهم گردد - کتب درسی دانش آموزان ، سینمای دفاع مقدس ، رادیو و تلویزیون همه و همه از بسترهای مهمی هستند برای این واقعه نگاری بزرگ . باور کنیم در آغاز راهیم . شخصیت شهید سر افراز دیارمان این ظرفیت دارد که سالها برای آن کار فرهنگی نماییم.

در پایان این عبارت جاودانه را ذکر می کنیم : آنان که رفتند کاری حسینی کردند و آنان که ماندند باید کار زینبی کنند.




نویسنده علی صفرپناه در چهارشنبه 95/1/11 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir